Organizujemy pracę serwisów od 2004 roku

Baza zleceń naprawy, zakłade w bazie danych pomagają lepiej organizować pracę serwisu. Dzięki nim mamy wiedzę o zleceniach do realizacji, oczekujących na części, a zamknięte mówią o obrotach serwisu i poszczególnych techników. Tworzą one historię napraw, którą można przeglądać, ułatwia podejmowanie decyzji o dalszej eksploatacji urządzenia. Do czego przyda się baza zleceń w naszym programie do serwisu:

  • Dodawanie, kontrola, ewidencja zgłoszeń zlecanych do serwisu
  • Kontrola ilości i jakości wykonywanych usług
  • Raportowanie wysokości obrotów serwisu, techników i klientów
  • Przeglądanie historii dotychczasowych napraw
  • Łatwe wyszukiwanie zleceń i przegląd bazy
  • Podział zleceń wg grupy urządzeń ze względu na branżę, rodzaj
  • Kosztorysowanie wykonywanych zleceń

Zobacz jak wprowadzić do bazy nowe zlecenie i w jaki sposób można pracować z tak utworzoną bazą. Poniższy film ułatwi zapoznanie się ze sposobem pracy.