Kategoria: Moduły programu

JPK – Jednolity Plik Kontrolny

Jednolity Plik Kontrolny wygenerujesz z Menadżera Serwisu Multi i Fakturki Nowy obowiązek mali przedsiębiorcy będą musieli realizować już od stycznia. Warto przygotować się do tego zadania wcześniej i upewnić, że używane w firmie oprogramowanie umożliwia realizację tego zadania. Menadżer Serwisu Multi oraz Fakturka dla wersji Ksero, zostały już wyposażone w funkcję generowania pliku JPK w…
Read more

Magazyn – kartoteki towarów i usług

Program do zarządzania serwisem Menadżer Serwisu umożliwia prowadzenie wielu magazynów. Kartoteka towaru lub usługi może zawierać wiele przydatnych i istotnych informacji. Zbudowanie takiego magazynu ułatwi sprzedaż towarów.

Fakturowanie

Fakturka i Menadżer Serwisu Multi / Auto – prosty i funkcjonalny sposób na fakturowanie w Twojej firmie. Jeśli potrzebujecie Państwo programu magazynowo-fakturowego prostego w obsłudze, a jednocześnie dającego szerokie możliwości analizy i raportowania, z którym w mig zaprzyjaźnią się Wasi pracownicy, zapraszamy do zapoznania się z Fakturką – młodszą siostrą programu do obsługi serwisu Menadżer…
Read more

Zlecenia serwisowe

Serwisowe zlecenie naprawy Baza zleceń to zbiór informacji o wykonywanej pracy. To właśnie informacje zawarte w zleceniach zawierają takie treści jak: czynności wykonane, zużyte części i materiały, data wykonanej usługi czy koszty z nią związane.

Rozliczenia

Rozrachunki W każdej firmie istotną sprawą jest rozliczanie należności z kontrahentami. Idealnie by było, gdyby wszyscy płacili w terminie, lecz realny świat jest inny. Zatem aby ułatwić życie każdemu przedsiębiorcy stworzyliśmy funkcje, które ułatwiają rozliczanie należności.

Umowy CPC

Umowa CPC / serwisowa -rozliczenie miesięczne Moduł umowy CPC to narzędzie które pozwala na kontrolę urządzeń dzierżawionych bądź obsługiwanych w kontrakcie serwisowym. W prosty sposób pomaga pamiętać o wszystkich umowach, kontrolować liczniki urządzeń oraz wyliczać należną opłatę. Moduł ów szybko obliczy rentowność danej umowy i pomoże podjąć decyzję o jej kontynuacji. 

Raporty

Nasz program do obsługi serwisu może m.in. raportować. Posiadane urządzenia przez klienta.  W raporcie tym wykonasz zestawienie urządzeń w posiadaniu klienta. Nie musisz wertować sterty dokumentów, analizować faktur. Sprawdzisz jakie posiada modele, kiedy wykonałeś ostatni serwis i przy jakim stanie licznika. Jeśli urządzeń jest dużo poukładaj je w dowolnym porządku. Wszystkie  te informacje dostaniesz na…
Read more

Urządzenia w naprawie

Dzięki danym zgromadzonym w bazie urządzeń wiesz wszystko o maszynach sprzedanych, dzierżawionych i serwisowanych u klientów. Szczegółowa wiedza umożliwia sprawną obsługę serwisową, przygotowanie przydatnych analiz i efektywne planowanie pracy.

Kontrahenci

Baza klientów Klient to podstawa bytu firmy. Sprzedajemy, fakturujemy, wykonujemy usługi, a nierzadko rozwiązujemy sytuacje konfliktowe. Różne zdarzenia mamy w pamięci, z innych robimy notatki, które później się gdzieś gubią i nowy serwisant, czy handlowiec wybierając się do danego klienta po raz pierwszy może o nim wiedzieć bardzo mało. Tyle co nic.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close