Organizujemy pracę serwisów od 2004 roku

Nasz program do obsługi serwisu może m.in. raportować.

Posiadane urządzenia przez klienta. 

W raporcie tym wykonasz zestawienie urządzeń w posiadaniu klienta. Nie musisz wertować sterty dokumentów, analizować faktur. Sprawdzisz jakie posiada modele, kiedy wykonałeś ostatni serwis i przy jakim stanie licznika. Jeśli urządzeń jest dużo poukładaj je w dowolnym porządku. Wszystkie  te informacje dostaniesz na tacy, a klienta zaskoczysz sprawnością jego obsługi.

 

Wykonane zlecenia / obroty u klienta. 

Szybko sprawdzisz ile zleceń i za jakie kwoty wykonałeś u danego klienta w określonym czasie. Oczywiście można dokonać analizy w programie fakturującym, lecz tu znajdziesz dodatkowe informacje o urządzeniach związanych z poszczególnymi zleceniami, opis wykonanych czynności, stany liczników, uwagi i który z techników zlecenie wykonał.

 

Historia pracy urządzenia

Klient zastanawia się ile go kosztowała obsługa kopiarki do tej pory? Uważa, że bardzo dużo? Ostatnia faktura za naprawę opiewała na sporą kwotę i myśli, że tak jest zawsze. Rozwiej te wątpliwości. Wydrukuj raport historii pracy, pokaż ile kosztuje go każda wykonana kopia /wydruk, a szybko go przekonasz, że wcale tak nie jest. Aby jednak taka historia powstała konieczne jest systematyczne wprowadzanie zleceń. Komfortowa sytuacja jest gdy dane urządzenie jest serwisowane od momentu zakupu przez klienta, wówczas jest to dokładne odzwierciedlenie jego pracy. W raporcie tym można również przeanalizować jakie części były już wymienione, kiedy, przy jakim stanie licznika co pozwoli na łatwiejsze podejmowanie decyzji co do dalszych postępowań i ewentualnych wymian materiałów lub całego urządzenia. 

 

Zlecenia otwarte. 

Gubisz się bo zleceń jest tak dużo, że już nad tym nie panujesz? Zdarza Ci się zapomnieć o zgłoszeniu, czego ono dotyczyło? Raport zleceń otwartych to szybka informacja o aktualne przyjętych zgłoszeniach. Kontrolujesz ile masz jeszcze pracy do wykonania, kiedy zlecenie zostało przyjęte i dla jakiego technika wydane. Jeśli nawet przesuniesz wykonanie zlecenia na później, już go nie pominiesz co ujemnie mogłoby wpłynąć na wizerunek Twojego serwisu. 

 

Zaplanowane wizyty. 

Możesz również planować wizyty serwisowe na określone dni, za miesiąc, dwa czy pół roku. Nie martw się, że o niej zapomnisz bo raport zaplanowanych wizyt Ci o tym przypomni. Takie planowanie jest szczególnie przydatne, jeżeli u danego klienta należy wykonywać pracę zgodnie z określonym harmonogramem. Takie zlecenie możesz zaplanować wykonując bieżące lub indywidualnie dla każdego urządzenia. A jeśli w ustawieniach programu ustawisz automatyczne planowanie to nawet nie będziesz musiał o tym myśleć. Raz dziennie otworzysz sobie raport planowanych wizyt i wystarczy aby zaplanować działanie na następnych kilka dni.

 

Obrót serwisu / techników. 

Jaki obrót wykonał każdy technik w poprzednim miesiącu, a jaki cały serwis? Musisz obliczyć premie i czeka cię wertowanie sterty zleceń? Raport o obrotach szybko obliczy wielkości obrotów poszczególnych techników oraz całego serwisu w zadanym przedziale czasowym. Już nie będzie potrzeby analizy faktur, prowadzenia ewidencji obrotów, żmudnego wyliczania. Program sam wykona obliczenia i poda gotowe informacje. Jest to idealne rozwiązanie na koniec miesiąca, aby mieć więcej czasu na inne, bardziej przyjemne zajęcia.

 

Wszystkie urządzenia. 

Ciekawe ile urządzeń już obsługuje Twój serwis? Pewnie sam do końca nie wiesz. A jakie to są modele? A kiedy ostatni raz był wykonany serwis? A ile maszyn z tych obsługiwanych przekroczyło już milion stron? A tych starych urządzeń co już mógłby klient wymienić na nowszy model to ile jest? Same znaki zapytania... Raport ten wyświetla wszystkie urządzenia jakie istnieją w bazie. Pozwala on na pełen przegląd bazy urządzeń, filtrowanie wg wielu kryteriów. Jest przydatny zarówno dla działu serwisu aby odświeżyć kontakt z klientem z powodu dawno nie serwisowanego urządzenia jak i dla działu handlowego gdyż stary model nadaje się już tylko do wymiany. A może klient już o tym myśli, a konkurencja nie śpi i już mu podesłała ofertę? Czas na Twój ruch.

 

Wszystkie zlecenia. 

Co się dzieje w serwisie? Jakie zlecenia zostały ostatnio wykonane? Możesz łatwo przeglądać wszystkie zlecenia, jakie istnieją w bazie. Wybierz okres, serwisanta i przyjrzyj się jego pracy. Jakie części wymienił, ile kosztowała robocizna, a ile dojazdy? Sprawdzisz jakie to były usługi, co zalecali do wymiany, ile dostarczyli tonerów dla maszyn objętych kontraktem CPC. Lektura tego raportu w pełnym zakresie poinformuje Cię jak pracuje serwis.