Organizujemy pracę serwisów od 2004 roku

Serwisowe zlecenie naprawy

Baza zleceń to zbiór informacji o wykonywanej pracy. To właśnie informacje zawarte w zleceniach zawierają takie treści jak: czynności wykonane, zużyte części i materiały, data wykonanej usługi czy koszty z nią związane.

Większa ilość zleceń wykonanych na przestrzeni czasu tworzy historię pracy urządzenia, której analiza może nam ułatwić podejmowanie właściwych decyzji co do dalszej jego obsługi. Pozwala również na wyciąganie wniosków co do przebiegu użytkowania urządzenia jak i rozwiązywania ewentualnych problemów jakie mogą się pojawić podczas jego obsługi serwisowej.

Operator, gdy wystawia nowe zlecenie serwisowe, ma możliwość wprowadzenia takich informacji jak:

  • data przyjęcia zgłoszenia / wystawienia zlecenia,
  • termin wizyty u klienta,
  • zgłoszony problem przez klienta,
  • zgłoszony licznik przez klienta,
  • osoba zgłaszająca urządzenie do serwisu,

Tak wygenerowane zlecenie można wydrukować i przekazać osobie, która ma wykonać usługę. Kiedy serwisan wykona usługę i wypełni zlecenia da klientowi do podpisu, a później można już tylko na jego podstawie wystawić fakturę za wykonaną usługę i wprowadzić dane do bazy. Istnieje wiele rodzajów druków zleceń i każdy znajdzie odpowiadający i jego potrzebom wzór.  ==> Przykładowy wydruk zlecenia  <==

Zobacz jak wprowadzić do bazy nowe zlecenie i w jaki sposób można pracować z tak utworzoną bazą. Poniższy film ułatwi zapoznanie się ze sposobem pracy.